Ringtones a l’iPhone

Fa uns dies vaig anar a parar a un bloc, Traumac, i ja vaig veure que era un lloc on la informació flueix i està molt actualitzat sobre Apple, així que ja el tinc al RSS de Mail.

Doncs avui, em trobo amb una solució, que feia dies tenia pendent de buscar: poder afegir o crear els meus ‘tons’ a l’iPhone, m’ha vingut genial el post publicat avui, ens expliquen que gràcies a una aplicació que treballa amb Automator de Mac, ens permet crear un ‘to’ pel nostre iPhone. Es molt fàcil:

1 – Descarrega aplicació myRingTone, trobareu el link al post publicat .

2 – Posa a reproduir tema que vols fer servir com a to al iTunes.

3 – Obre l’aplicació que t’has descarregat: myRingTone.

4 – Et diu a partir de quin segon vols començar a crear el to, vosaltres mateixos! 😉

5 – Us crea un to de 30 segons que podreu afegir al vostre iPhone a través del iTunes.

6 – Recordeu activar al iTunes la sincronització dels tons.

7 – A disfrutar ! I moltes gràcies a Traumac!!

5 Responses to Ringtones a l’iPhone

  1. teixi ha dit:

    Funcina perfectament ja he fet 7 ringtones en un no res!

    • RUTH ha dit:

      Hola saps si hi ha algun tutorial per quan obro el automator, perque hem perdu i no se com fer perque hem demani el temps de grabació. No se com configurar-lo.
      Moltes Gracies i Bon Any

      • Jordi Reche ha dit:

        Hola Ruth, si no recordo malament, només has de obrir l’aplicació amb la canço seleccionada a l’itunes, i automaticament s’obrirà un finestra que et pregunta a partir de quin segon vols crear el to de trucada.
        Després has d’anar a la llibreria de tons d’iTunes i ja ho tens creat. QUalsevol dubte m’ho fas saber i t’ho miro de nou.

      • RUTH ha dit:

        MOLTES GRACIES JORDI RECHE, l’he probat i no hem funciona molt be, he fet 4 tonos i ja no hem deixa fer mes, he desinstal.lat el programa, l’he tornat a instal.lar i no hem funciona, els he fet amb el Garaje Band. Pero de totes maneres mil gracies per la teva ajuda. RUTH

  2. xavier ha dit:

    Ei! Hi ha una altre forma de fer melodies:

    – Arrosegar una cançó al Garage Band
    – Fer que duri 40 segons
    – Exportar-la com a tó per iPhone

    No m’enrecordo d’on era la guia, si la trobo t’ho dic!

Deixa un comentari