Internet Explorer, no!

Avui m’ha passat un cosa molt curiosa, o no… Buscan informació dels concerts d’Antònia Font, he tingut que anar a mirar la web de Ticktackticket.com que venen les entrades pel concert que faran a Madrid. La meva sorpresa es que quant vaig a mirar el preu i les localitats disponibles va i em surt això:ticktack.jpgPrimer ho havia provat amb Safari, però després ho he fet amb Firefox i també, la mateixa recomanació. Jo ho trobo increible. Tant costa fer-ho compatible amb els navegadors que utilitza la gent, em d’anar a parar al mateix de sempre! Ara no vaig al concert! Si haig de comprarme un PC per poder seleccionar la meva localitat ho tenen clar. Perdò Antònia Font, la propera vegada que vingueu a Barcelona aniré al vostre concert, com a minim podré acceder desde el meu iPhone al Servicaixa i comprar comodament les meves localitats.

3 respostes a Internet Explorer, no!

  1. Mireia ha dit:

    Que esperaves? Al mon Mac encara li queda per estandaritzar-se!

    L’altre dia ens va passar el mateix amb el nostre, voliem el programa Contaplus pel Mac i resulta que no es compatible!!! Llavors que? Ens hem de comprar un PC? Em sap greu, pero la resposta potser es SI, ens hem de comprar un PC….. O si mes no, no nomes pots tenir un Mac

  2. Jordi Reche ha dit:

    Si jo no vull que s’estandaritzi ! Si estic content amb Mac, el problema son les empreses que ofereixen productes i encara no ens tenen en conte. Amb el Mac podem instal·lar, amb les aplicacions Boot Camp o Parallels, aplicacions que treballin amb windows.
    Però jo no vull treballar amb windows, ni amb el seu navegador, no vull saber res d’ells !

  3. Oriol ha dit:

    @Mireia: Precisament Internet Explorer i Estàndards no van gaire de la mà… Els macs no estan pensats per l’empresa, ni la compatibilitat ni res per l’estil. En els seus anuncis t’ho deixen molt clar: Si vols treballar, compra’t un PC xD

    A mi em va passar el mateix amb la web de MansUnides: http://flickr.com/photos/oriolfb/2275785038/in/set-72157603830837999/

Deixa un comentari

