Monitorització del sistema

Amb aquest widget que podeu descarregar aqui, ens permet configurar i visualitzar el que ens interessi més del nostre sistema, però com veieu a la imatge següent, podem veure el funcionament de la CPU, la memoria i els discos que tinguem conectats en aquell moment al nostre Mac.

Imagen 32.png

També molt interessant la part que ens visualitza les temperatures, connexió a la xarxa i velocitat del ventilador:

Imagen 33.png

Que feu servir vosaltres per monitoritzar el sistema?

9 Responses to Monitorització del sistema

  1. Tomàs ha dit:

    Jordi, és un dels primers widgets que vaig fer servir i un dels pocs que encara conservo. Tot i que quan necessito un fine-tunning del sistema tiro sempre del Monitor d’Activitat 🙂 Bona recomanació la del iStat Pro

  2. Jordi F. ha dit:

    Doncs és el mateix que faig servir jo. I va perfecte.

  3. Jordi Reche ha dit:

    @Tomàs, veus avui ja he apres una cosa més, el Monitor d’Activitat del Mac… 😉
    @Jordi, sembla que si, va de conya.

    He fet el post i no he dit el nom del widget… iStat Pro, com molt bé a dit en Tomàs.

  4. aleix ha dit:

    Jo desde fa un parell de dies, iStat menus, com el MenuMeters però molt millor. Molt elegant.

    El widget iStat Pro no està gens malament, la pega és que per veure els recursos necessites anar al dashboard i això ja consumeix recursos. I normalment quan vols mirar els recursos (com a mínim jo) és quan hi ha coses que van lentes, etc. i anar al dashboard no ajuda massa.

    L’altra avantatge és que sempre és visible.

    http://www.islayer.com/index.php?op=item&id=28

  5. aleix ha dit:

    Una mica off-topic, però del iStat menus m’agrada molt el calendari. De fet buscava alguna cosa similar com a substitut de MenuCalendarClock (encara que a iStat menus no hi surten els events de iCal)

    http://www.objectpark.net/mcc.html

    En fi, una aplicació que em va agradar, però que mai vaig comprar. 🙂

  6. Jordi Reche ha dit:

    Gràcies Aleix per recomanacions, jo ja he instal.lat iStat Menu, el provarem… Ara faré un post (amb marsedit, 😉 ) relacionat amb el teu comentari d’aquesta aplicació.
    Així que ja saps les teves recomanacions son benvingudes i més un novell com jo.
    Merci.

  7. aleix ha dit:

    De novells ho semre tots sempre 😉

    Per cert, al wordpress pots configurar l’hora del blog per tal de que les hores surtin en l’hora local de Catalunya (GMT+1 i +2 a l’estiu). Busca a “Settings”.

  8. Jordi Reche ha dit:

    Ja està canviat, no m’havia adonat ! Merci de 9 !

  9. Arbeat ha dit:

    anda no havia vist tots aquests comentaris!,
    Doncs re tb donaré de baixa el menumeters que m’ha anat molt be i posarem el istatsmenu

Deixa un comentari