Lounge un bon client del twitter

Imagen 1.png

Fa poc que estic provant Mac Lounge Beta, un client de Twitter molt currat, molt ordenat i molt fàcil de fer servir.
També destaco la possibilitat d’habilitar varies comptes i poder gestionar els nostres twitts, sense tindre que connectar i desconnectar constantment.
També existeix una aplicació per l’iPhone, a 1,59€, jo no la he provat, si algú la te o s’anima que ho comenti.

Per descarregar Lounge Beta clicka aqui.
Vist a Mac:vision.

5 Responses to Lounge un bon client del twitter

  1. losimo ha dit:

    A mi el twirhl hem va de cine, i amb el growl encara més: gestió multiple d’usuaris, clara visualització… i per a l’iphone twitterfon, l’únic que he provat i el trobo molt clar i gratuït 🙂

    Alguna recomanació gratuïta? 😉

  2. Jordi Serra ha dit:

    T’he seguit via Twitter que ens agregat. Molt interessant aquest bloc, l’he estat llegint i els temes m’interessen. T’he enllaçat a bits catalans.

    He vist que formes part de la Twittvallès, ja fa uns dies que vaig realitzar el logotip jeje, suposo que ets de la comarca del Vallès Oriental, si vas a la CDIGITAL, jo hi aniré dissabte i diumenge. A veure si ens hi trobem una estoneta i la fem petar!

    Records!

  3. Oriol ha dit:

    Jo, per mac, em quedo amb pwitter, tot i que ara estic provant eventbox (gratix a macheist ara mateix) i no està malament tampoc 🙂

    Per iPhone em quedo amb twitterfon.

    Així i tot, el provaré aquest que em recomanes 😉

  4. Jordi Reche ha dit:

    @losimo, twirhl va de conya, però a mi no m’agrada que sigui grown, em de despistat… però també he fet servir Tweetdeck.

    @Jordi Serra, així que tu ets el culpable del logotip? 😉 Felicitats, m’agrada molt. Gràcies per l’enllaç i si, jo a partir d’avui intentaré estar per la Catosfera. Segur que ens veiem.

    @Oriol, pwitter no l’he provat, ho faré. I eventbox, ja ens faràs una ressenya i ens dius que tal.

    Per l’iPhone veig que no hi ha color, Twitterfon arrasa.

    Gràcies per comentar al bloc, salut!

  5. lluiski ha dit:

    mm no se no se prefereixo les coses for “free”, potser com que jo estic sempre entre el mon de linux-mac!!!! 😀

Deixa un comentari

