iPhone 3G amb Movistar

Com vaig publicar a l’anterior post, al final em fet el canvi a Movistar, ens ha costat, però al final el descompte per nou client i el regal de dos iPhones 3G de 16Gb, han fet que prenguem la decisió. Cal dir que em Vodafone, em estat molt bé i no descartem tornar, a nivell d’empresa no tenim res a dir.

Però ara ja estem amb els nous terminals, tot i que la matèria prima es la mateixa, sistema operatiu, hi ha algún detall a nivell de hardware que fan viure una experiència més còmode i rapida. M’explico.

Ara connectar-te a la xarxa, navegar, twittejar o llegir el correu, es fa molt ràpid, en comparació amb la connexió EDGE que ens oferia l’anterior model. El 3G es tant ràpid com una connexió wi-fi normal i corrent que tinguem a casa o a la feina. Us deixo una captura realitzada amb l’app SpeedTest, que podreu trobar a l’App Store gratuita:

IMG_0001.PNG

Com podeu veure a la imatge, vaig fer tres proves: EDGE, 3G i amb la WI-FI de casa, que en teoria es de 20Mb amb Jazztel, però de 6Mb no ha passat mai.

El 3G es comporta molt bé, jo diria que excel·lent, però, ara bé el però, el 3G consumeix molt bateria, sumat al servei push de MobilMe, resultat ens quedem sense bateria sense que en adonem conte. Una gran errada per part d’Apple.

Solució, desconnectar el 3G i anar nomes amb l’EDGE, que per llegir el correu i twittejar, ja anem servits.

GPS, tot i que no l’he pogut provar a fons, te molt bona pinta, fins ara feia servir Google Maps i amb la connexió que tenia, em desesperava si volia trobar un carrer. Ara amb el 3G i el GPS, en un moment ens situa on estem i ens guia al lloc on volem anar, fàcil, ràpid i molt practic.

WI-FI, he comprovat que tinc més cobertura que abans, suposo que el fet que sigui de plàstic el telèfon, encara que no em dona aquesta sensació, fa que rebi molt millor la senyal.

Per la resta, tot igual, excepte que encara no l’he fet el Jalibreak. Per un motiu, va finíssim l’iPhone ara i només trobo a faltar l’aplicació Qik per grabar video i fer streaming, però de moment podré viure sense ella… espero.

Per cert, qui ha dit BlackBerry Storm? 😉

2 respostes a iPhone 3G amb Movistar

  1. Arbeat ha dit:

    mola!!! jo el vull veure i remenar , t’en sobre 1 no? xD

    la blackberry storm no te res a fer amb el iphone! ..

    A veure quan aguantes sense crackejar-lo 🙂

    Que et dura la bateria amb el 3g ? t’aguanta tot 1 dia consultant correu, rss gps i navegant un rato o no t’arriba?

  2. Reche ha dit:

    No sobra cap iPhone, 😦
    Fent servir tot con dius a tope, 1/2 dia et pot durar. Una gran cagada!
    S’ha d’anar amb tot desconectat… O amb una bateria extra.
    Ja ho milloraran, no te ni 2 anys l’aparell!

Deixa un comentari

