Ara fa tots just 2 anys

IMG_0107.JPG
A casa som dos vivint, en poc menys de tres mesos, serem tres oficialment. 😉
Però des de fa 2 anys amb l’arribada d’un MacBook a casa, som un més a la família, ho reco-neixo. De l’iPhone ja parlarem després…

Fa dos anys ja estava cansat del Pc de casa (tenia un any) i d’un portàtil Thosiba (amb dos anys de vida), i no per vells, si no per la quantitat de vegades que vaig formatejar, eliminar virus… molt temps perdut.

Des de fa 2 anys, vaig descobrir un món nou, un món Apple. Segurament estic ‘malalt’ per la poma, però gràcies al Mac he tornat a descobrir el món 2.0, les noves tecnologies i una comunitat que m’ha ensenyat molt i que espero continuar aprenent d’ells cada dia.

Amb l’iPhone, ja ha sigut la explosió final. Encara recordo el nadal de l’any passat, parlant amb una amiga que estava a la cinquena avinguda de Nova York i li vaig encarregar un: ” que diuen que a Europa no funciona l’iPhone !” i jo li contesto “compra’l! no passa res, ja m’espavilaré!”, i em deia: “segur que el vols? si no et funcionara…”, “que el compris, si us plau!”. 😉

Molts nervis, fins que el dia 2 de gener, que vaig tindre la recompensa: el meu iPhone, entrava per casa i el podia tocar i admirar…

Dia si, dia no, em pregunto que faria jo sense el Mac i l’iPhone, i no trobo la resposta. El més important, son els moments que he passat amb ells i amb tota la comunitat 2.0, sense oblidar les vegades que em quedat al món 1.0, per fer unes birres, dinars o simplement per xerrar una estona.

Gràcies a tots i que aquest 2009, continuem amb força tot allò que em començat a moure, com per exemple el GUA Català.

I a tota la gent que em deia per que volia un Mac, que això nomes es per dissenyadors o la gent que em diu que la Blackberry es el millor dispositiu, aquest 2009 continuarem la batalla! En el fons sabeu que esteu equivocat… Sort que no us vaig escoltar!

Anuncis

One Response to Ara fa tots just 2 anys

  1. Oriol ha dit:

    Clarament el fet de tenir un mac provoca un salt molt important a l’hora d’interactuar amb internet i la tecnologia. I ja no diguem l’iPhone!

    Feliç Any 9! 😉

Deixa un comentari

