La radio a l’iPhone

A l’App Store d’iTunes, tenim disponible una aplicació i que trobo molt interessant i útil, sempre que t’agradi escoltar la radio: allRadio.

Pots fer cerques per estils i per països, entre ells el nostre, ahir per exemple estava mirant el Barça i escoltant RAC1.

Comenten que funciona amb EDGE, 3G i WI-FI, amb aquestes dues últimes no hi ha cap problema, però amb la connexió d’EDGE que tinc amb Vodafone, ja us dic que no aguanta seguit, es talla la senyal i va lenta… Però si algun dia tinc un 3G, segur que m’anirà molt bé pels dies que vaig al Camp i m’oblido la mini-radio Sony a casa…

Preu: 0,79€

Imagen 1.png
Imagen 2.png

Anuncis

2 Responses to La radio a l’iPhone

  1. Markus ha dit:

    Buenas, jo personalment et recomano FStream, que es gratuïta.

  2. Jordi Reche ha dit:

    Gràcies Markus per comentari i recomanació. La he provat, però ara tinc varis dubtes/problemes, haig de recopilar informació de les emisores que m’agraden i insertar-les? i no funciona amb EDGE ni 3G? només soporta Wi-Fi… Continuarem investigant.

Deixa un comentari

