De compres… LaCie USB Speakers

Avui he pecat… He comprat uns altaveus LaCie USB i un disc dur iOmega de 320GB petitet.

Les primeres impressions dels altaveus son molt bones, deixant de banda l’estètica, que sens dubte em van deixar maravellat quant els vaig veure. El preu 49,90€ al Corte Ingles.

El disc dur, el faré servir per portar la música i videos a tot arreu, quant em faci falta. Porta un cable amb dos USB, però al MacBook, amb un USB connectat ja funciona correctament, aixi m’estalvio de dependre d’una pressa de corrent elèctric…

Us deixo el ‘desenpaquetat’ dels altaveus:

IMG_0019.JPG
IMG_0020.JPG
IMG_0023.JPG
IMG_0024.JPG
IMG_0025.JPG
IMG_0027.JPG

4 Responses to De compres… LaCie USB Speakers

  1. Tomàs ha dit:

    :8 Ultra-cool – Quan he vist el teu escriptori he tingut una “malvada” idea

  2. Oriol ha dit:

    @Tomàs, crec que ja se quina idea és xD

    @Reche: Brutals aquests altaveus! Felicitats per les compres! 😉

  3. Oscar ha dit:

    Bones,

    Quina versió son aquests que vas comprar? Els USB o els Firewire?

    He vist a la web de LaCie que els firewire tenen una potencia de (Output Minimum : 8W audio; 4W per channel) mentres que els USB es de (Output Minimum: 2W audio; 1W per channel).
    També la diferencia de preu es considerable just el doble USB 49,99 / Firewire 99,99.

    Creieu que valen la pena la diferencia de potència per la diferència de preu que hi ha. Jo ja feia estona que me’ls havia mirat i dubtaba i, vaja, serien per complementar el meu iMac 24″ Alu que tot i que sona molt bé, de ben segur que milloraria amb aquest complement.

    Que en penseu?

  4. Jordi Reche ha dit:

    @Tomàs, la idea es molt bona. Ja ho havia vist amb algún bloc, però m’agrada. A veure si tinc sort i em toca la samarreta… 😉

    @Oriol, m’encanten. No son per montar una discoteca a casa, però la funció que vull que facin de sobres.

    @Oscar, son USB. Vaig estar mirant els de firewire, però pel servei que li faré ja tinc de sobres amb els USB, s’escolten molt bé, en comparació amb els altaveus de serie que porta el MacBook. Per mi, 49,90€ es un preu raonable per la qualitat-disseny que tenen. Els altres per 100€, no dubto que siguin millor…

Deixa un comentari

