Novetats al món Apple

Nou iTunes 8.

apple-lets-rock-017.jpg

iPod Classic amb 120Gb a 249$

apple-lets-rock-037.jpg

Nou iPod nano 8GB, 149$ i 16Gb 199$

apple-lets-rock-040.jpg

color_nano.jpg

Nou iPod Touch amb firm 2.1 amb 32Gb 399$

apple-lets-rock-085.jpg
apple-lets-rock-086.jpg

4 Responses to Novetats al món Apple

  1. Bpm ha dit:

    Al final lo de appletv s’ha quedat amb un rumor…. pero ja m’he decidit i m’el comprare i que m’el portin de NY

    Hi ha la ostia de plugins no officials per installar i moltes coses a fer un cop habilites el ssh, desde integrar-hi el un gestor torrents,eyetv, el mplayer amb molts codecs ( nitotv) o tenirlo com a servidor web.
    A veure que aconsegueixo fer quan el tingui i ja penjare algun howto .
    El cas es que per uns 200 euros i unes cuantes/moltes hores podre tenir un mediacenter de calite i de pas despres de casi 5 anys jublilare el barebone del menjador que deunido la canya que li he fotut xD

  2. eva ha dit:

    espero que l’appletv no faci tant soroll com el bare pq si no ens acabarem de tornar sordos!! val la pena portar les coses de NY? jo potser em demano un ipod pel cotxe

  3. Jordi Reche ha dit:

    @Bpm, felicitats! ja t’has decidit. Jo crec que val la pena, encara que com no soc tant manetes com tu, jo em possaria un Mac Mini, però el preu es dispara… Ja m’ho ensenyaras.

    @Eva, ara m’has ofes.. jeje, No se si fa soroll, però segur que ni t’adonaras que el tens a casa. Bueno si, perque us farà passar bones estones davant la tele i sobretot mirant les infinites fotos de Formentera i Eivissa amb BPM, cada vegada que anem a sopar… 😉

  4. Bpm ha dit:

    lo del macmini ho he descartat pel tema preu pero tb ho vaig pensar i l’altre alternativa que tb m’havia mirat i que esta molt molt wapa com a mediacenter es el http://www.popcornhour.com . Porta un linux i cada dos per tres treuen actualitzacions amb noves funcionalitats

Deixa un comentari

