Lorena C a Blanes

DSC08010.jpg

Ahir varem anar a veure els focs de Blanes, com cada any, i després al concert del grup: Lorena C, gràcies a la meva dona em vaig fer aquesta foto amb ella, jo no volia… Bon cap de setmana!

Anuncis

4 Responses to Lorena C a Blanes

  1. Tomàs ha dit:

    Jordi, la teva expressió ho diu tot, què pillin 🙂 😀

  2. Jordi Reche ha dit:

    Tomàs, també van ajudar les cervessetes del sopar, però aquesta excusa no val… 😉

  3. Mireia ha dit:

    Que cabron!!!!!! Aixo no s’hi vaaal !!
    Esta molt millor la teva dona… te molt mes estil…

  4. Jordi Reche ha dit:

    Mireia, ja ho se, per això em vaig casar amb ella. Però la Lorena C, canta molt bé!!

Deixa un comentari

