Auriculars Bluetooth per l’iPhone

A poc a poc van actualitzant l’Apple Store del nostre país i veiem accessoris disponibles per l’iPhone. Encara no el podem comprar, ni Timofonica ens explica preus, ni disponibilitat que hi haurà a les botigues, res de res. Encara no se perquè serveix donar-te d’alta a una web habilitada perquè et mantinguin informat i encara estic esperant que em diguin el dia que puc anar a comprar el nou iPhone: una vergonya!

El que volia comentar es la meva admiració per uns auriculars que vaig veure fa molt temps a l’Apple Store d’USA i que segurament arrivaràn al nostre país:

Imagen 1.png

Estic enamorat i segur que els compraré, però encara no estan disponibles encara que ja surt la imatge a l’Store.
També m’he fixat amb aquest auricular:

TR199_screen3.jpg

Si això que sembla un clip pel cabell, doncs és un auricular bluetooth, teniu més info aquí , i aquest si que es pot comprar a un preu de 99 €.

Anuncis

2 Responses to Auriculars Bluetooth per l’iPhone

  1. Adri ha dit:

    Suposo que també funcionen amb la música no? És que a noséquin blog només parlaven de les trucades, i en el algun moment m’ha semblat que venia a dir que només servia per “despenjar” les trucades… Tot i que ho trobo una mica il·lògic :S

    Salut!

  2. Tomàs ha dit:

    @Reche, són molt xulos.
    @Adri, de moment el bluetooth del iPhone actual (no el 3G) no permet la transmissió en stereo.

Deixa un comentari

