Monitorització del Sistema, vol. 2

Imagen 36.png

Gràcies a un comentari de l’Aleix, ens recomana utilitzar iStat Menus, en compte d’iStat Pro que vaig publicar fa uns dies.

En part te raó:

“El widget iStat Pro no està gens malament, la pega és que per veure els recursos necessites anar al dashboard i això ja consumeix recursos. I normalment quan vols mirar els recursos (com a mínim jo) és quan hi ha coses que van lentes, etc. i anar al dashboard no ajuda massa.”

Així que jo segueixo el seu consell, l’he instal.lat i el provaré, si vosaltres us animeu podreu descarregar directament clickant aquí.

Anuncis

2 Responses to Monitorització del Sistema, vol. 2

  1. Arbeat ha dit:

    Hola!
    coi es veu molt currat el provare!, jo de mooment servir el menumeters http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/17713 i unicament el tinc per veure la cpuinfo.

    thx per la info!

  2. Oriol ha dit:

    Ja fa uns mesos que el faig servir, però només utilitzo la monitorització de la xarxa i el rellotge amb calendari. Va genial! 😀

Deixa un comentari

