Nou bloc

A partir d’avui tota la informació musical que es venia publicant a http://www.rechebloc.cat, passa al nou bloc que estic creant: clubbing bloc.
A veure si així ho tinc tot més ordenat i amb la col.laboració de BPM, podem fer un bloc de música electrònica.
No cal dir, que qualsevol recomanació o col.laboració, serà benvinguda.

2 respostes a Nou bloc

  1. imt3ch ha dit:

    sona molt bé, valgui la redundància sonora. Jo fa temps que faig música electrònica, en una vessant més experimental. Us podria ajudar en alguna cosa tot i que el meu temps lliure és molt limitat.

    Sort!

  2. Jordi Reche ha dit:

    @imt3ch , doncs ja ho saps, si vols publicar algún tema, report, el que vulguis m’ho envies a: info@rechebloc.cat i es publica! En BPM, també fa música electrònica, així que ja ho saps, aqui ens tens.

Deixa un comentari

