Gran Opening Fiesta !

Com cada any farem un recordatori de l’inici de l’estiu que ens marca el millor club del món: Space Eïvissa.
Aquest any amb un horari renovat, a partir de les 12 del mitgdia. Una sessió d’infart, com sempre a carrec dels millors dj’s.
Us deixo amb la programació i si mai heu estat a l’illa blanca, a que esperes?

4 Responses to Gran Opening Fiesta !

  1. xavier ha dit:

    Jo aniria a veure…

    Deepdhis
    Fat Boy Slim
    Jose Padilla
    Pepe Tuccillo…

    OJO AMB PEPE TUCCILLO…

    El vaig veure al Catwalk i és la bomba. Li va fer el warm up a Kiko Navarro (un altre monstruo que s’ha de veure!) i un cop fet el warm up es posa a punxar kiko… Llavors mentres punxava kiko, tuccillo amb un teclat li comença a fotre canya i a tocar melodies… mentres en kiko loopejava i filtrava… UF!!

    Només de recordar-ho!

  2. Jordi Reche ha dit:

    Ja veig que t’agrada la bona música. Has estat al Space ?
    Allà la música sona diferent que a tot arreu, l’ambient es increible i ballar de dia es al.lucinant i ,mentres passen avions per sobre del teu cap… una bojeria.
    Aquest any no crec que hi vagi, ja porto uns quants anant sense parar i si vaig a Eïvissa serà en plan relax… o potser m’escapo surto un dia… ja m’estic lian.

    Ja farem una escapadeta per Barcelona a una Soulmates o un Catwalk d’aquest… M’ho apunto al iCal de l’iPhone!
    😉

  3. sanse ha dit:

    Vina`t un dia quan vingui en Kiko… ja t’avisaré amb temps! Per cert… tindrem que fer un RRR no? 😛

  4. Jordi Reche ha dit:

    Anirem quant tu em diguis… ja m’avisaràs. RRR ?? Em faig gran… no entenc que vol dir ? Però segur que et contesto que si, o no?

Deixa un comentari

