Desbloquejant un iPhone

6 respostes a Desbloquejant un iPhone

  1. Tomàs ha dit:

    Jordi, molt bona idea, he creat una entrada apuntat al teu photoshow. Molt didàctic 😀

  2. Oriol ha dit:

    Ets un geek Jordi! A sobre has fet les fotos amb el teu iPhone! (es veu en el reflexe d’una de les fotos ;-))

  3. Jordi Reche ha dit:

    @Tomàs, ja t’he contestat, però gràcies !

    @Oriol, estic malalt. La foto que parles m’encanta, però només es dona conte un expert com tu i geek ! Que ja ens coneixem.

    El post esta incomplet… però demà si tinc temps l’acabaré amb una breu explicació… Es el problema d’anar amunt i avall tot el dia.

  4. Jordi Molinera i Poblet ha dit:

    Jo tinc unes ganes bojes ja de tenir un Iphone… tinc un cosí a EUA que torna a mitjans de juny… i no se que fer, si dir-li que m’en poti un d’allà o esperar i comprar-lo aqui!

  5. Jordi Reche ha dit:

    Per preu es millor que el portis d’allà… I per prestacions, depen de tu, la diferència que diuen que hi haurà serà la conexió 3G, actualment es conecta amb EDGE, si realment et fa falta esta conectat m’esperaria, si no es així jo el comprava a EUA.

  6. Oriol ha dit:

    Quan surti la nova versió, no sabem tampoc amb quina facilitat es podrà alliberar per tant si ve dels EUA podria ser un “totxo” i prou. Potser Apple hi posa més traves que fins ara… Esperem que no 😀

Deixa un comentari

