iSofa

Aplicació web per gestionar el nostre Mac via iPhone. Us deixo varies captures i la web oficial de iSofa per descarregar una petita l’aplicació per instal.lar al Mac, perquè us funcioni correctament.

Web oficial: iSofa
Vist a: Mackinando

4 respostes a iSofa

  1. Tomàs ha dit:

    Jordi, l’has provat? Realment val la pena?

  2. Jordi Reche ha dit:

    La meva opinió: no val la pena si tens l’Apple Remote.
    Si no el tens i tens un iPhone, val la pena.
    Que tens l’Apple Remote i et vols marcar un punt davant dels col.legues que porten Blackberrys o Nokia’s, val la pena! 😉

  3. Tomàs ha dit:

    Ah, val, tinc Apple Remote i lo de fardar, m’ho pensaré 🙂 gracies!

  4. Jordi Reche ha dit:

    Jo com no tinc wi-fi a casa… no puc fardar. 😦
    Però m’encanta que sortin aplicacions com aquestes i les que ens esperen. Jo tinc ganes d’anar a un restaurant i tindra la carta a l’iPhone i poder fer la comanda del que vull i si falta més vi a taula, amb dos clicks fer la comanda al cambrer. Estaria bé, no?

Deixa un comentari

