IntelliScreen, la informació a mà

Excel·lent aplicació que ens permet tindré tota la informació sense desbloquejar l’iPhone. Com mails (s’actualitzen sols si volem), iCal, sms, temps, noticies, etc.Applesfera, ens facilita la source que afegir a l’installer: http://intelliborn.com/repo
Jo ja ho he instal.lat i em funciona de conya, ara de moment està en fase Beta, ha veure si es manté gratuïta.
Ha veure que opineu vosaltres d’aquesta aplicació.

6 Responses to IntelliScreen, la informació a mà

  1. Oriol ha dit:

    Doncs a mi no m’ha agradat gens. La idea és molt bona, però no m’agrada com la porten a la pràctica. Per exemple, queda fatal quan es rep un SMS.

    No m’ha durat ni 5 minuts instal·lada…

  2. Jordi Reche ha dit:

    Doncs a mi de moment m’agrada i força. Poder consultar el calendari rapidament o si reps un mail… sense tindré que desbloquejar l’iPhone, esta força bé. Tot es pot millorar.
    salut! i gràcies per comentaris.

  3. Tomàs ha dit:

    La idea és bona. Crec que hi ha una aplicació que fa també això, entre altres coses, però és de pagament. Jo l’he instal.lat aquest matí i avui, que haig d’estar tot el dia voltant, vaig a donar-li una oportunitat a veure què tal

  4. punkomatik ha dit:

    No m’acaba de fer el pes… Ho trobo brut, no sé.

  5. xavier ha dit:

    Va! jo per portar la contraria diré que m’encanta! no… 😉

    Potser algun menú al estil windows Mobile on surtien les tasques pròximes… Tot serà esperar al 2.0… I TINC MOLTES GANES!

  6. […] Aquest cap de setmana he descobert una aplicació similar a Intelliscreen, que ja varem comentar. Ara li toca el torn a iToday, ens permet veure les trucades perdudes, sms, calendari, aniversaris, […]

Deixa un comentari

