Rumors iPhone 3G

Ja fa dies que corren infinitat de rumors sobre l’iPhone 3G, al Bloc d’Applen en Català, podreu trobar el millor recull, però jo em volia publicar aquesta imatge, que ens mostra un iPhone de color blanc, també estarà en negre o com a mínim corren imatges en color negre.
No crec que sigui un fake o si ho és, m’han enganyat. Jo les trobo molt reals i no em desagrada tindre un iPhone en color blanc a joc amb el MacBook.

Que opineu, blanc o negre ? O l’iPhone continuarà amb el mateix disseny que l’actual?

Vist a iPhonefan.com.

Deixa un comentari

