La revolució es diu: FRING


Ahir em vaig instal.lar l’aplicació FRING, per si algú no la coneix, us diré que es una aplicació de moment en fase Beta, que ens permet gestionar els comptes d’Skype, MSN, ICQ, SIP, Google Talk, Twitter, Yahoo i AIM.

A part de poder chatejar i tindré una aplicació per tot, la revolució a la que em referia al títol es la opció de l’Skype, sempre amb Wi-Fi, amb EDGE res de res, podem fer trucades de veu, rebre trucades amb els usuaris que tenim al Skype o si tenim cales disponibles al nostre compte trucar a qui volguem.

Jo avui he probat la trucada de veu amb un altre usuari d’Skype i funciona bé, podria funcionar millor perquè la veu a vegades es relentitzava, però això potser era degut a la wi-fi que m’he conectat… El tema important es que l’iPhone tot just a començat a demostrar la seva capacitat, al juny amb la inminent remodelació de l’iPhone amb 3G, i amb la versió 2.0, pot fer molt mal… Sobretot als ‘Blackberrerians’, que ara no tindran cap excusa, o si?

Si voleu afegir Fring al vostre Installer: http://fring.com/iphone.xml.
Més info: Bloc d’Apple en Català.

Salut i força SDK !

Deixa un comentari

