eyeTV

Fa uns dies vaig rebre a casa l’eyeTV, un TDT per Mac que va conectat al USB, que juntament amb el software que porta, ens permet grabar, reproduir, veure la TV digital o analògica. 

Juntament amb l’aparell, que te la mida d’un pendrive, ens suministren una antena, un cable de audio-video, el software necessari i un comandament a distancia. Per cert, el comandament d’Apple, també funciona, però no tindrem disponibles totes les opcions. 

L’antena la farem servir, en el cas que no tinguem o no podem fer servir l’antena comunitaria de l’edifici. Sempre intentarem fer servir l’antena de la comunitat, perque la senyal serà sempre molt millor. 

El cable d’audio-video, ens permet conectar una camera de video i podrem realitzar grabacions directament al nostre mac, per poder editar despres amb iMovie, per exemple. I així poder realitzar un DVD o grabar les nostres grabacions amb un disc dur extern…

El sotware, com es veu a la capturació de pantalla que he fet, ens permet gestionar tots els canals, configurar, grabar, reproduir i tot molt fàcil. Amb un disseny molt iTunes.

Encara no el tinc dominat al 100×100, però a part de poder grabar programes per poder-ho veure en un altre moment, si estem miran la TV amb EyeTV, podem tornar enrera si ens em perdut algún detall i poder tornar endavant en qualsevol moment. Si per exemple, estem miran un partit de fútbol, nosaltes mateixos podem fer de realitzadors.

Un complement per al nostre Mac, que a part de tot el que us he dit, també en permetra compartir via wi-fi al nostre iPhone, a un altre Mac, en definitiva a la xarxa local que tinguem disponible o que configurem. 

Ja us aniré informan quan domini millor aquest “aparell”. Igualment si algú l’ha provat, que deixi el seu comentari amb la seva experiència, que segur que em serà molt útil. 

L’EyeTV, el trobareu disponible a l’Apple Store. 

 

 

 

 

4 Responses to eyeTV

  1. xavier ha dit:

    Fa bastant vaig provar una tarja de TV en el PC i no vaig quedar gens content… Si no és molt car… potser ho provo

  2. Jordi Reche ha dit:

    Hi han 3 models, jo he comprat el que ven directament Apple, mod. Hybrid. Es el mes complet: 129 eurazos! Però sincerament, no ho he remenat massa, però em va de conya. Inclús a Blanes que la comunitat no ha instal.lat l’antena per veure TDT, amb això i el MacBook conectat al TV, em va perfecte i ho veig tot.

    Despres que les grabacions que fas, ho pots passar a format iPhone, i aixi pots veure el teu programa favorit al tren, al bus o a la platja !! 😉

  3. […] a la carta: el futur. Amb la compra d’EyeTV i la programació que fan avui per internet, cada vegada més, no faig cas de la programació […]

  4. […] al FrontRow Com vaig publicar a un post fa un dies, vaig adquirir EyeTV i em va de maravilla. Grabo, edito i veig la televisió analògica […]

Deixa un comentari

