iCalçotada ’08

iCalçotada \'08

Ahir varem celebrar la primera iCalçotada i com podeu veure a la foto, ens va fallar algú a última hora, però esperem que a la pròxima poguin vindre i podem compartir taula amb més macaires. La experiència va ser genial i escoltar a en Tomàs, a l’Oriol, en BPM o conèixer en Sanse , no te preu !

Personalment, jo no estaba al 100×100, perquè el dia anterior vaig celebrar el cumple d’uns bons amics a Barcelona, que tinc pendent fer un post, i vaig dormir molt poc. Però això no em va impedir, agafar les pinces i possar-me a fer el xai. I amb la tècnica del filferro d’en Sanse ens va descobrir una nova manera de fer iCalçots, no confondre amb el calçot tipic. Els iCalçots tenen un gust especial, estan elaborats seguin els mètodes més estrictes d’elaboració de productes Mac: iLlenya, iEncenedor, iPastilla de iFoc, iDiari de iPaper… un llarg etcètera, per assolir el propòsit de disfrutar al final d’un bon dinar.

També volia agraïr la presència de l’Eva, l’Aleix i l’Esther.

Podeu veure més fotos al meu Flickr.

Salut i ens veiem a la iCalçotada ’09 !

Anuncis

9 Responses to iCalçotada ’08

  1. sanse ha dit:

    Mestre! Merci per venir! Quina sorpresa més agradable em va donar lo del Tsunami 😀

    Ens veiem!

  2. Bpm ha dit:

    Hola! la veritat es que va estar molt be, bon jalar , bon ambient i molt bon dia .
    De fet em vaig quedar amb les ganes de xerrar mes estona de mac i de tecnologia etc etc… total que ja em veig a venir que aquest any acabare a la campus mac 🙂

  3. sanse ha dit:

    Campus Mac? :-m give me more info!

  4. reche ha dit:

    mira el bloc d’en Miquel. Igualment faré un article perquè es molt interessant aquesta campus mac i a barcelona.

    Enviat amb un iPhone.

  5. Tomàs ha dit:

    Reche, sembla a les fotos que només hàgim pencat tu i jo 🙂

  6. Jordi F. ha dit:

    Sana enveja!
    M’apunto a la propera. 🙂

  7. Oriol ha dit:

    Jo també vaig fer 4 fotos… 😛

    iCalçotada
  8. Jordi Reche ha dit:

    La pròxima ha veure si s’acaba d’animar la gent, i podem reservar tot el ‘merendero’ per nosaltres… 😉

  9. losimo ha dit:

    A vore si tampoc sorgeixen problemilles. A la pròxima fijo que vinc. D’aquesta us heu escapat… ;U)

Deixa un comentari

