Nova imatge

Nou tema, espero que us agradi. Encara que no se si serà el definitiu, perque estic intentant apendre com fer el salt a WordPress.org. Quant ho tingui més clar faré el canvi.De moment aguantarem amb WordPress.com, que funciona molt bé, però esta una mica limitat d’opcions ‘gratuites’, però en global li dono un aprovat alt, en comparació a Blogspot. 

Continuarem aprenent i intentarem millorar.  

2 respostes a Nova imatge

  1. losimo ha dit:

    Ànims i llençat, voràs com no te res a vore amb el .com. Totalment personalitzable, accepta javascripy als witgets i jo que sé que més!!! Un munt de coses, un munt!!

    Si vols un raconet al meu server, tictactic.cat, m’ho dius, i abans de comprar, et creo un espai d’1Gb pa probar :U)

    Ja diràs!!! I Canvia que voràs si xalaràs :U))

  2. Oriol ha dit:

    M’agrada la nova imatge, molt xula.

    Estic completament d’acord amb el Losimo, no ho dubtis i passa’t al .org 😉 Si tens qualsevol dubte tu pregunta i mirem d’ajudar-te. Que els WordPress Pràctics són per algo! 😛

Deixa un comentari

