Missatgeria instantanea on-line

ebuddy.jpg

Ja fa un temps vaig parlar de ebuddy.com una aplicació web que ens permet estar online allà on vulguem. Amb l’iPhone es la que faig servir i realment em va a la perfecció.

Amb l’Installer tenim Apollo, però no se perquè no em funciona correctament amb la versió 1.1.3, vosaltres quina aplicació de missatgeria instantanea feu servir ?

2 Responses to Missatgeria instantanea on-line

  1. Oriol ha dit:

    Meebo. Va genial, tant per utilitzar-lo des d’un ordinador com des de l’iPhone.

    a més et pots crear un compte d’usuari que et connecti a varies xarxes de cop, sense posar totes les contrasenyes ^^

  2. Jordi Reche ha dit:

    Gràcies per consell ! Saps que tinc molt em conta el que em dius.

Deixa un comentari

