Aplicacions per l’iPhone

Al Bloc d’en Sanse ens explica les aplicacions que te instal·lades al seu iPhone, jo diria que imprescindibles! Hi algúna que no coneixia com la MxTube, que ens permet descarregar videos del Youtube per veure offline. Visiteu el seu bloc i mireu el post que ha publicat, a mi m’ha anat de conya.

4 Responses to Aplicacions per l’iPhone

  1. sanse ha dit:

    Gràcies per el comentari! Per cert, per fer un backup del iphone… com ho portes? Els contactes i música cap problema perque ho tinc en el iMac, però configuració? 😦

  2. Jordi Reche ha dit:

    La configuració de l’iPhone…mmhhh… No sé, l’únic que et puc dir, quan el vaig restaurar i actualitzar a la versió 1.1.3, l’iTunes et fa una copia de com tens l’iPhone i després t’ho deixo tot igual.
    Com sincronitzo amb MacBook, tema agenda, música i comptes de correo, tot queda perfecte, igual que abans… La resta, tampoc li veig importancia, exactament a quina configuració et refereixes?

  3. sanse ha dit:

    a aplicaciones baixades

  4. Jordi Reche ha dit:

    Això no se com és fa… ni idea noi, ho sento. Si es pogues fer estaria molt bé, però jo ho vaig tindre que tornar a instal.lar tot…

Deixa un comentari

