Noves idees: Limaloca

madrid_burdeos_dibu.gifM’encanten les samarretes ! I si no tenen marca encara més. I si provocan més encara!No m’agrada porta la marca, m’agrada el disseny, el teixit, el tacte…

Tinc moltes i pel preu d’una amb marca, em compro 10 amb logos originals, i si ajudo a gent que intenta fer algúna cosa nova, millor. Com no paro de buscar, ja fa temps vaig publicar una botiga de Barcelona Limaloca , i gràcies a que aquesta setmana és una de les entrades que porta més clicks, he tornat a entrar i he vist els models nous i la veritat que em passaré a donar una volta per la botiga…

També és pot comprar per internet! Recorda Limaloca !

5 Responses to Noves idees: Limaloca

  1. Tomàs ha dit:

    Ostres Reche quin lloc més genial. M’encanta la de “I’m not a guiri” 😛 molt bona!

  2. sanse ha dit:

    Aquest diumenge sortint de treballar potser m’hi passo 😛 Moltes gracies!

  3. Jordi Reche ha dit:

    De res !! Gràcies a vosaltres per comentaris.

  4. Roger ha dit:

    Hola Jordi!!
    Sóc el Roger, part més que activa de Limaloca.
    Moltes gràcies pels teus comentaris de la nostra web. Si passes per la botiga, digue’ns que ets el Jordi del Rechebloc i et farem un “arreglillu” en el preu.
    Salut!

  5. Jordi Reche ha dit:

    Ho tindré en conte, 😉 Ja em passaré un dia a saludar i així ens coneixerem les cares i les samarretes!

    Moltes gràcies Roger!

Deixa un comentari

