Surf Arinsal

dsc07633.jpgdsc07634.jpg

Aquest cap de setmana he ‘obert’ el primer regal d’aniversari (30 anys! no es fan cada dia), i ens em escapat a la Seu d’Urgell i Andorra.

Però aquest post és per recomanar un restaurant situat Arinsal que em xifla, és diu Surf i fan un carn (de Girona) extraordinaria com es pot veure a la foto, llastima que no podeu olorar, però val la pena si us escapeu al País dels Pirineus. No dubteu en trucar i reservar, te tan exit que es imposible sopar sense una reserva previa.

Telèfon de contacte: (+376) 838 069

I si teniu ganes de marxa, a la part d’adalt, música house per fer una copa abans d’anar a dormir. Ja m’explicareu ! 😉

5 respostes a Surf Arinsal

  1. Bpm ha dit:

    peazo de tros de carn ! que bo!
    De fet es casi igual de gros q el mitic tros de carn de sant llorenç de morunys 😄

    http://www.colla92.com/gallery/v/Colla92/album03/album38/04022006_032.jpg.html

  2. Sara ha dit:

    Moltes gracies per la teva participacio i ecomanacio del Restaurant Surf. S’agraeix de tot cor! T’esperem properament per una parrillada Argentina!

  3. Jordi Reche ha dit:

    Això està fet ! m’ho apunto a l’agenda.

    Felicitats i records desde Barcelona!

  4. Toni ha dit:

    Jo tinc que dir que i vaig estar ahir i no ens podem pas queixar amb el tema de la carn 😛

  5. Jordi Reche ha dit:

    @Toni, moltes gràcies per comentari. Jo tinc ganes que començi la temporada d’esqu i a veure si m’escapo algún dia. Salut!

Deixa un comentari

