L’iPhone, el ziPhone i la 1.1.3

ziphonemac.png

Avui he provat el famós ziPhone que ens permet fer el Jalibreak i alliberar l’iPhone, tot sense cap problema desde Mac o PC. Això es la teoria.
Teniu a la vostre disposició un excel·lent tutorial a mac-gyver.es , si feu cas, en principi no tindreu cap problema. Ara bé, en el meu cas, tinc el Tiger instal·lat i no he pogut completar tot el procés, segurament amb Leopard no hi ha cap problema.
Ho he fet amb Windows… i el resultat ha sigut satisfactori. Primer he restaurat el meu iPhone, he executat ziPhone, i ja està! Tan fàcil com això.
Ara comprovarem les avantatges d’aquesta nova versió, encara que era el de menys, el que volia fer realment era comprobar el funcionament d’aquest programa. Ara no hi ha excusa, encara no tens un iPhone ? Sempre et pots esperar al juny-juliol a Movistar… tic-tac-tic-tac…

Foto: AppleBloc

Anuncis

4 Responses to L’iPhone, el ziPhone i la 1.1.3

  1. NeeL ha dit:

    Weis i saps com va si ho fas amb un iphone de 16G ?

    percert el teu com el vas comprar? sk mestic pensant de comprar-ne un per l’ebay..

    salut!

  2. Jordi Reche ha dit:

    Hola NeeL,
    em van portar l’iPhone uns amics de Nova York, 😉 però hi han llocs a BCN que els venen per si no et fies, i a un preu entre 600 i 750 euros… El de 16Gb, no ho se, jo crec que si que funciona el programa , l’únic que te més memòria. No?
    Salut!

  3. Oriol ha dit:

    Jo el vaig provar ahir el ziPhone per alliberar el mòbil i la veritat és que més fàcil no podria ser. Al principi em vaig espantar una mica amb el dibuixet del cable i el logo de l’iTunes però no va ser res greu, només un tràmit! 😀

    Ara ja el tinc alliberat al 100%!

    PD: A tu et funciona l’aplicació SMSD o l’iSMS amb la 1.1.3?

  4. Jordi Reche ha dit:

    No les he instal.lat, he estat ocupat el cap de setmana. No t’ho puc dir.

Deixa un comentari

