El Cyberduck: navegador FTP i SFTP (SSH Secure File Transfer)

cyberduckicon.png

Començaré dient que jo no sóc informàtic, així que a vegades fer algúna cosa aparentment sencilla, per mi és un món…

Ahir em vaig decidir a investigar per remenar el meu iPhone, com que el vaig comprar i em van fer el Jalibreak i em van instal.lar la Dual-Sim, doncs no he tingut la necessitat d’investigar massa sobre aquest temes concrets. Però ara, m’agradaria començar a remenar, i el que he trobat és aquesta aplicació que ens permet navegar via FTP i SFTP, i amb el SSH activat de l’iPhone podem instal.lar aplicacions molt fàcilment o això m’ho ha semblat.
De moment us deixo el link i si algú sap un altre manera que ho faci saber !!

Important per realitzar connexió amb l’iPhone:

1 – Saber la IP del nostre iPhone. Si no la saps, és molt fàcil, fes click al menú settings/wi-fi i apreta a la dreta ( si a la fletxa blava) i et sortirà la teva IP.

2 – Usuari: root

3 – Contrasenya: versió 1.0.2 -> dottie , 1.1.1-> alpine, 1.1.2-> alpine i si teniu algún problema, com jo, proveu: mobile/alpine.

I tot seguit, a jugar amb el vostre iPhone, però vigileu jo no em faig responsable de res ! 😉


Anuncis

Deixa un comentari

