Tercer dia a la Catosfera

catosfera240.jpgEl tercer dia es presentava mogudet, xerrades, tallers i dinar macaire.  Primer tocava fer taula rodona: “blog o bloc”, però després de trobar-me al  Tomàs i al Miquel , m’han engrescat a fer un cafè, que per ser diumenge i les 10h del matí, sincerament, venia molt de gust. Però també em pogut assistir al final de la xerrada i he tret la conclusió que cadascú ho farà com vulgui, jo voto per bloc!

Tot seguit em passat a fer els tallers programats: podcasting i videoblocs. La classe de podcast la ha realitzat Toni Sellas , que ens ha animat a tots a realitzar un podcast, igual que fa Mossega La Poma, que per cert, ens ha fet una petita xerrada de realitzar podcast amb GarageBand d’Apple. En Toni , ens ha recomanat AudaCity per crear, Podomatic.tv o Blip.tv per penjar les nostres cracions. Personalment em quedo amb GarageBand, que realment es molt sencill de crear i penjar directament al iTunes o al iWeb.

Després em fet Videobloc, amb Joan Planas , director de cinema i videoblocaire. Una classe magistral, es notava que li agrada molt el que fa, ens ha fet arrivar tard al dinar, 😉 Es clar, que comprimir tot el que compren realitzar video amb una hora de classe, es molt dificil. Una presentació realitzada amb un MacBook blanc, amb Keynote per realitzar el taller y em acabat amb el Final Cut Express, la versió econòmica de la versió Pro tan reconeguda. Així que em sortit pensant en complementar el bloc amb podcast i algún video cassolà…

Ja amb l’estómac fen pessigolles, em anat a dinar al Naguabo, com he explicat al post anterior, aixi que no em repetiré i només us recomanaré que llegiu el post d’en Tomàs i el video d’en Jordi , i que estigueu atents que pròximament hi hauran noticies molt interessants. GUA !

Anuncis

3 Responses to Tercer dia a la Catosfera

  1. Tomàs ha dit:

    Ei Reche!!! Enhorabona de cara als nous canvis en el bloc. Tens una bona ajuda amb l’Oriol. Et desitjo molta sort en la nova aventura. Veuràs que el pas a WordPress et donarà molta més màniga ample. Repeteixo: ànims i sort!!!

  2. rechebloc ha dit:

    Moltes gràcies Tomàs, amb tots els vostres comentaris i xerrades, estic aprent moltissim. Gràcies per tot ! Ens veiem.

  3. Oriol ha dit:

    Per qualsevol dubte, ja saps. Tu pregunta 😉

Deixa un comentari

