Benvinguts!

Després de seguir les recomanacions de l’Oriol farré m’he decidit a passar-me al wordpress , així que espero que sigui un canvi qualitatiu de disseny i continguts.

6 respostes a Benvinguts!

  1. Oriol ha dit:

    Veig que al final t’he convençut 😉 Me n’alegro que t’hagis decidit a fer el canvi! Ja veuràs com notaràs la diferència 😀

  2. rechebloc ha dit:

    Si, i m’encanta! No pensava que era tan ‘fàcil’. Ara només falta reedireccionar el .com i el .cat a wordpress.com.
    Gràcies pels consells i ens veiem aviat!

  3. Bpm ha dit:

    Tiu! no pares quiet ets un blocmachine xD

    Actualitzo el link o m’espero encara?
    tindras un blog mes rollu informal de clubbing etc etc i aquest de mac?

    ja ens aniras informant! deuuuu

  4. rechebloc ha dit:

    Hola BPM, estic esperant que em facin la reedirecció del .com i del .cat al wordpress.com, però no hi ha manera, porto dos dies i no entenc perque no m’ho fan. Espero que avui estigui solucionat. Si vols esperat i t’aviso. Per cert, en principi només tindré un bloc: http://www.rechebloc.cat, que parlaré d’APPLE i algúna cosa més… però amb un ja tinc prou ! 😉

  5. Tomàs ha dit:

    Enhorabona Reche pel nou domini 🙂

  6. Miquel Labòria ha dit:

    Per fi ja et funciona tot!! 😉

    Enhorabona!!

Deixa un comentari

