Ja estem acreditats

A les 18h inaguren la Catpsfera i jo ja estic esperan, juntament amb mes blocaires, es nota que hi han moltes ganes, la majoria amb el mac o pc o iPhone 😉 fent post sense parar. Tambe la gent esta enganxada a el twitter…
Ens han donat documentacio i un pen drive de regal, juntament amb conexio wi-fi per postejar.

Enviat amb el meu iPhone.

Anuncis

2 Responses to Ja estem acreditats

  1. Waildar ha dit:

    Reche,

    He intentat fer aquest comentari des de el meu iPhone però no hi ha manera. Poder és perquè és un Sony iPhone, no?

    Take care and c u next week.

    Waildar

  2. Reche Bloc ha dit:

    hola londinense! Ja veus com estem, mac’s, iphone, el mateix de sempre. Tu en canvi de vacances pagades tot l’any, 😉
    saps que acabareu tots amb un iPhone.
    ens veiem!

    Enviat amb el meu iPhone.

Deixa un comentari

