Sapiens, un altre llançador d’aplicacions


Estic provant un nou llançador d’aplicacions Sapiens abans feia servir Quicksilver i em funciona molt bé, però gràcies al post a PlanetaMac.com he descobert aquesta nova aplicació que ens permet llançar aplicacions molt ràpidament, i igual que Quicksilver, aprent que és el que fem servir més sovint i ens ho presenta amb un cercle com es feu a la foto. Podem accionar l’aplicació mitjançant el teclat o bé amb el ratolí, només tindrem que dibuixar un cercle a la nostra pantalla amb el punter i obrim Sapiens .

3 Responses to Sapiens, un altre llançador d’aplicacions

  1. juan carlos ha dit:

    Hola,

    que tal funciona el Sapiens??

    Fa dies que m’ho baixat però encara tinc molta feina que fer amb Quicksilver i no l’he provat.

    Es millor que Quicksilver?

    A10.

  2. Reche Bloc ha dit:

    Hola,

    Jo fa dos dies que el faig servir i em va molt be… Com veus a la foto es van memoritzant les aplicacions que fas servir més sovint, aixi que nomes amb un click ja la pots obrir. I si no, escrius i et busca l’aplicació igual que Quicksilver…

    Jo de moment, em quedo amb Sapiens.

    Salut!

  3. Miquel Labòria ha dit:

    Jo l’he estat provant una estona, i al final no m’ha acabat de convèncer…

    I menys al ser de pagament!

Deixa un comentari

