Manifestació a Barcelona

Anuncis

6 Responses to Manifestació a Barcelona

  1. Bpm ha dit:

    impressionant la foto del reche i el carod xDDD

    pro aquesta manifestacio no era pel tema de les obres del ave? que significa tanta senyera?

  2. Reche Bloc ha dit:

    es per tot en general… també em vaig trobar amb la quedada de maqueros al Fnac a la zona Apple, pero no vaig dir res… xD

  3. deface ha dit:

    Carod chaquetero pactes amb pordioseros jejejejeje

  4. Reche Bloc ha dit:

    Ara no discutirem de politica. Que mira que hi han posts i em de parlar precisament d’aquest.

    Per cert deface, com anat l’escapada al pais que ningú fuma… i quedarem algún dia ?? Podrem sincronitzar agendes ??

  5. deface ha dit:

    A veure si es veritat i quedem xq s9i seguim en aquesta linea quan quedem serà xq els nostres fills es graduen a la universitat de la festa jejejeje
    Que us sembla quedem la setmana que ve dia 15 de Desembre per sopar a blanes o calella???
    Es que tinc curs dissabte fisn les 20.00 h

  6. Reche Bloc ha dit:

    ok. Estem en contacte i ens veiem aviat…

    per cert demà Matinée Decada Weekend… kins records! xD

Deixa un comentari

