Per fi ja el tinc !! HTC touch

Fa tan sols 30 minuts que esta a les meves mans i estic flipant amb les funcions que te, quant pugui faré report fotografic i primeres impressions. xD

Anuncis

One Response to Per fi ja el tinc !! HTC touch

  1. Bpm ha dit:

    Tiu!

    Ets un maleit geek xDDD q cabron! ja em diras que tal estar aquesta pseudo iphone i sobretot que tal funciona a l’hora d’escriure amb els dits , ja que tinc entes que no ho han millorat.

    Re tu al final has acabat siguent usuari de windows mobile eh?

    Per cert! et recomano http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=373 per saber de tot i mes de la nova touch

    i per si no et sincronitza amb el mac pillat el software de missing synch

    http://www.markspace.com/missingsync_windowsmobile.php

Deixa un comentari

